سایت CryptoWin | کسب بیت کوین رایگان هر 15 دقیقه

شما می‌توانید در سایت CryptoWin با انجام کارهای کوتاه، بسیار آسان و فقط با تکمیل یک کپچای ساده بیت کوین رایگان کسب کنید.

سایت CryptoWin “کریپتو وین” در مدت زمان کمی که فعالیت خودشو شروع کرده از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار شده است.

این محبوبیت هم بخاطر ۲ دلیل بسیار مهم زیر هست؛

  1. میزان درآمد بسیار خوبی که کاربران می‌توانند از این سایت کسب کنند.
  2. واریز آنی و لحظه ای درآمد شما به فاست پی

✅ حداقل برداشتی : ۲۰۰ ساتوشی
✅ مدت زمان واریزی : فوری (۱ ثانیه)

در سایت cryptowin از طریق مشاهده تبلیغات ، خرید سهام و دریافت سود روزانه ، پاداش روزانه رایگان ، بخت آزمایی ، بازی و آفر می توان به صورت روزانه بیتکوین رایگان بدست آورد .برای ثبت نام در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید

                                                                 ثبت نام درسایت CryptoWin   

 

همانطور که اشاره شده در سایت cryptowin به روش های مختلفی می توان فعالیت کرد در زیر به صورت تصویری به چگونگی کار با این منوهای مهم و بخش های پر کاربرد این سایت اشاره می کنیم .

منوی داشبورد Dashbord

این بخش صفحه الی مربوط به حساب شماست ، اطلاعات کلی حساب خود از جمله میزان ساتوشی جمع آوری شده ، لینک رفرال گیری و دکمه Deposit و withdraw جهت برداشت و واریز بیتکوین و ساتوشی در این منو گنجانده شده است .

منوی سهام و در یافت سود روزانه Earn Interest

در این بخش می توانید با خرید سهام سایت در سود فعالیت آن شریک شوید ، هر سهم در این قسمت ۱۰۰۰ ساتوشی است و سود روزانه ۷ ساتوشی به مدت ۱۸۰ روز به هر سهم تعلق می گیرد ، برای خرید کافی است تعداد سهام مورد نظر خود را وارد و با فشردن دکمه Buy Shares سهام را خریداری نمایید ، حداقل میزان خرید یک سهم است

منوی پاداش روزانه رایگان Reward

در این بخش می توانید هر ۱۵ دقیقه یکبار بین ۱ تا ۴ ساتوشی رایگان بدست آورید ، کافی است تست عدم ربات بودن را که معمولا به ورت جمع دو عدد است را در کادر مشابه تصویر وارد و دکمه Claim Now را بفشارید

منوی مربوط به مشاهده تبلیغات کلیکی View Ads

در این بخش با مشاهده تبلیغات و آگهی های روزانه به صورت رایگان ساتوشی و بیتکوین بدست آورید ، توجه داشته باشید جهت دریافت فعالیت تیم و زیرمجموعه خود حداقل بایستی ۴ تبلیغ را در این قسمت مشاهده نمایید ، برای این منظور کافی است بر روی دکمه Open ad و بعد دکمه Start کلیک کنید ومنتظر بمانید تا زمان هر تبلیغ به پایان برسد .

منوی مربوط به تبلیغات شما Advertise

در این بخش می توانید برای وبلاگ ، وبسایت ، صفحات شخصی خود تبلیغات کنید و به نظرم قیمت ها هم به رفه باشد این سایت در حال رشد و دارای اسکریپت مختص به خود است پس می تواند جهت تبلیغ هم گزینه مناسبی محسوب شود .