سایت CoinPayu  سایت معتبری است که در عین سادگی بسیار پر طرفدار و پر بازدید است ، این سایت با داشتن تعداد مناسبی از تبلیغات روزانه به صورت سورفینگ و کلیکی ساده می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت در زمینه کسب درآمد اینترنتی باشد ، سایت کوین پی یو یک سایت تبلیغاتی با رتبه بالایی است که با دیدن تبلیغات طی مدت زمان بسیار کمی می توانید در آن به فعالیت بپردازید .برای ثبت نام در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید

                                      ثبت نام در سایت Coinpayu

آموزش و معرفی بخش های مهم سایت  Coinpayu جهت فعالیت

بخش Dashborad

در این قسمت  همانطور که مشاهده می کنید ، نمایی کلی از حساب شخصی قابل ملاحظه هست و شامل قسمت هایی است از جمله نام کاربری ، میزان امتیاز یا Point  ، مقدار ساتوشی کسب شده تا همان لحظه و در حساب اصلی سایت که با دکمه Withdraw  قابل برداشت است ، مبلغ موجود جهت خرید که با دکمه Deposit  می توانید مقدار آن را افزایش دهید و بخش مرتبط با زیر مجموعه ها یا رفرال ها که با دکمه Satistics  می توانید فعالیت زیر مجموعه های خود را رصد نمایید ، جهت ارتقای حساب هم از همین بخش با فشردن دکمه Upgrade می توانید اقدام نمایید 

بخش View Ads

این قسمت از سایت coinpayu  به دو بخش اصلی Surf Ads و Window Ads تقسیم می شود و محل اصلی جهت فعالیت و دریافت بیت کوین است ، جهت انجام مرحله دیدن تبلیغات کافی است مطابق تصاویر زیر عمل کنید .

در بخش Surf Ads  لیستی از تبلیغات را می بینید که میزان ساتوشی و مدت زمان آن تبلیغ مشخص است کافی است بر روی لینک آبی رنگ هر تبلیغ کلیک کنید و بعد از سپری شدن مدت زمان تبلیغ تست عدم ربات را بدرستی حل کنید تا مبلغ مورد نظر به حساب اصلی شما در سایت اضاف گردد .

مراحل دیدن تبلیغ در بخش Window Ads  کاملا شبیه به مراحل بخش surf Ads  است تنها با این تفاوت که در Window Ads  تست عدم ربات بودن را در ابتدای دیدن هر تبلیغ انجام داده و بر روی دکمه زرد رنگ  Open  کلیک می کنید .

بخش Offers  

این بخش مربوط به فعالیت های درخواستی است اگر به کمی زبان مسلط باشید و آفر خواسته شده برای آی پی ایران مشکلی نداشته باشد با انجام فعالیت مورد درخواست می توانید درامد خود را افزایش دهید .

بخش Advertise

در این بخش از سایت با انتخاب نوع تبلیغ یعنی Surf Ads یا Window Ads  و یا Video Ads  می توانید در سایت Coinpayu  تبلیغات داشته باشید .

بخش Affiliate

در این بخش که قسمت بازاریابی و همکاری در فروش سایت است می توانید از زیر منوی Referrals  به بررسی عملکرد زیر مجموعه های خود بپردازید  ، از زیر منوی Promo Materials  لینک مختص بخود جهت جذب نفرات به همراه بنر های متنوع این سایت را انتخاب کنید و از زیر منوی Market  به خرید زیر مجموعه مستقیم از سایت بپردازید .

بخش History  

در این قسمت می توانید تاریخچه فعالیت های خود را در سایت  coinpayu از جمله برداشت ، واریز و غیره را مرور کنید .

چگونه درآمد خود را برداشت می کنید؟

هر فعالیتی که در Coinpayu انجام دهید ، تعداد معینی ساتوشی (کوچکترین واحد بیت کوین) را برای شما به ارمغان می آورد. این در موجودی Coinpayu شما منعکس می شود. آستانه ای که برای برداشتن درآمد باید به آن برسید بستگی به روش پرداختی دارد که از آن استفاده می کنید  مقدار ساتوشی کسب شده تا همان لحظه و در حساب اصلی سایت که با دکمه Withdraw  قابل برداشت است.  آستانه ای که برای برداشتن درآمد باید به آن برسید بستگی به روش پرداختی دارد که از آن استفاده می کنید